Reklamní viry
Reklamní viry
Reklama je sama o sobě verbální nábojnice, která je naplněná virovou výbušninou tím, že plní přesnou sociální objednávku - pomoc v prodeji určitého typu zboží či služeb. Speciálně vybraná reklamní oslovení se snaží během co nejkratší doby co nejsilněji zapůsobit na vědomí respondenta. Reklamní viry si pohrávají se slabostí lidské psychiky, a nenápadně a postupně formují a ovlivňují vědomí. Člověk pak, aniž by si toho všiml, začíná opakovat reklamní slogany, citovat nesmyslné chytlavé, žertovné, veselé fráze, zdobí či vyšperkovává si jimi svou mluvu, a co je nejhorší, začíná těmito frázemi myslet a automaticky kontroluje, zda ta či ona nová událost odpovídá reklamnímu sloganu. Ideje, které jsou virům cizí, se ihned odhazují. Reklama není nic jiného než informační vir, který parazituje na biosféře planety a způsobuje jí neodvolatelné škody. Nákaza určitým typem viru. Současní vědci zkoumají teorii šíření idejí. Jedna z nejúčinnějších metod, jak rychle nakazit co největší množství, je realizace destruktivních ustanovení prostřednictvím reklamy. Působení virů vědomí je založené na kopírování nakažených informačních vzorků, jejich implantace do lidských myslí a parazitování na nich. Následně se infikuje veškerý organismus, mění se i model chování a v neposlední řadě se díky reklamě vyvíjejí nové formy mentální infekce. Technika současné reklamy se zakládá na práci nikoliv s logickým myšlením, ale s představivostí. Zadaný systém obrazů se staví do řady jako na přehlídce, a ten pak proniká do vědomí stovek tisíc lidí. Tento systém je vymodelován takovým způsobem, že jako kdyby přeskakoval přes překážku, bariéru logické analýzy a pochopení, promyšlení. Virová informace, která je uložena v reklamní zprávě se zhmotňuje ve vědomí diváka či posluchače. Jakmile se na stejný film či video dívá současně milion lidí, jejich vědomí souzní a vzniká speciální druh mentálního pole, které potlačuje individualitu. Mimořádně nebezpečné je sledování v televizi turnaje světových fotbalových nebo hokejových šampionátů, kdy energie pozornosti stovek tisíců fanoušků vytváří monstrózní pole, které ničí psychickou imunitu a protivirovou obranu. Reklamní viry pracují společně s myšlenkovými viry a vytvářejí vlastní asociační řetězce. Vně těchto řetězců je člověk zcela ztracen, nejistý a naprosto mimo. Viry vnucující se reklamy pracují na vytvoření systému symbolických znalostí, ve vědomí se rodí zvrácené, poškozené asociační řetězce, které narušují myšlenkové procesy, jež potlačují zdravý selský rozum, vkus, vnucují cíle, hodnoty a motivy. Reklamní kampaně, podobně jako zlí šamani, kteří z celého lidstva udělali doslova zombie. V reklamních šotech je přítomen skrytý rytmus, který člověka stále více ovlivňuje. Působí-li reklama dlouhodobě, je do člověka vysílán mohutný náboj destruktivní a negativní energie, který poškozuje vnitřní orgány a imunitní systém. Z tohoto hlediska jsou zvláště nebezpečné strašlivé reklamní show, podobné francouzské Noci rekla možroufů, které rozkládají obranný obal člověka. Dochází ke katastrofálním změnám v energeticko-informačních parametrech prostředí, v němž člověk žije. Způsob boje a prevence. Zcela a bez výjimek přestaňte sledovat veškerou reklamu. Dávejte bedlivý pozor, aby děti neposlouchali a nedívali se na žádnou reklamu, protože jsou naprosto bezbranné vůči hypnotickému působení reklamy. Trefně zvolená primitivní politická hesla, slogany, melodie, zobrazení - všechno jsou to prostředky a způsoby, jak dopravit viry k nejširší veřejnosti. Zde je velmi důležité nereagovat na neustále přihazovanou návnadu. Viry jsou nečinné a některé jejich formy dokonce umírají, pokud nedostávají potřebnou výživu v podobě kopírování, opakování. Soudobí vědci bijí na poplach: roste pokolení, které už teď považuje reklamu za součást svého života, a chybí-li jí reklamový doping, cítí se mnohem hůře. Zdroj: Sun Light – Viry vědomí a jak se jim bránit, nakladatelství Eugenika |
Komentáře
Zcela a bez výjimek přestaňte sledovat veškerou reklamu. Dávejte bedlivý pozor, aby děti neposlouchaly a nedívaly se na žádnou reklamu, protože jsou naprosto bezbranné vůči hypnotickému působení reklamy.
Teda můj názor na věc míň konzumovat alkohol a článek než ho vložím na web zkontroluju od pravopisných chyb.Teda když už se někdo snaží moralizovat o reklamě.Tak jsem to oopravil já a to výše.
Jinak slovo závěrem.Člověk má z tohoto článku pocit,že je to jen výplach mozku srovnatelký se Svědky Jehovovými,a výsledek je takový že zloděj křičí chyťte zloděje.Dooost drsný :)
- Odpovědět
Pošli odkaz