Reklama

Reklamní viry

Reklama je sama o sobě verbální nábojnice, která je naplněná virovou výbušninou tím, že plní přesnou sociální objednávku - pomoc v prodeji určitého typu zboží či služeb. Speciálně vybra¬ná reklamní oslovení se snaží během co nejkratší doby co nejsilněji zapůsobit na vědomí respon¬denta.

Reklamní viry

Reklama je sama o sobě verbální nábojnice, která je naplněná virovou výbušninou tím, že plní přesnou sociální objednávku - pomoc v prodeji určitého typu zboží či služeb. Speciálně vybra­ná reklamní oslovení se snaží během co nejkratší doby co nejsilněji zapůsobit na vědomí respon­denta.

Reklamní viry si pohrávají se slabostí lid­ské psychiky, a nenápadně a postupně formují a ovlivňují vědomí. Člověk pak, aniž by si toho všiml, začíná opakovat reklamní slogany, citovat nesmyslné chytlavé, žertovné, veselé fráze, zdo­bí či vyšperkovává si jimi svou mluvu, a co je nejhorší, začíná těmito frázemi myslet a automa­ticky kontroluje, zda ta či ona nová událost odpo­vídá reklamnímu sloganu. Ideje, které jsou virům cizí, se ihned odhazují. Reklama není nic jiného než informační vir, který parazituje na biosféře planety a způsobuje jí neodvolatelné škody.

Nákaza určitým typem viru.

Reklama

Současní vědci zkoumají teorii šíření idejí. Jedna z nejúčinněj­ších metod, jak rychle nakazit co největší množ­ství, je realizace destruktivních ustanovení prostřednictvím reklamy. Působení virů vědomí je založené na kopírování nakažených informačních vzorků, jejich implantace do lidských myslí a pa­razitování na nich. Následně se infikuje veškerý organismus, mění se i model chování a v nepo­slední řadě se díky reklamě vyvíjejí nové formy mentální infekce.

Technika současné reklamy se zakládá na prá­ci nikoliv s logickým myšlením, ale s předsta­vivostí. Zadaný systém obrazů se staví do řady jako na přehlídce, a ten pak proniká do vědomí stovek tisíc lidí. Tento systém je vymodelován takovým způsobem, že jako kdyby přeskakoval přes překážku, bariéru logické analýzy a pocho­pení, promyšlení. Virová informace, která je ulo­žena v reklamní zprávě se zhmotňuje ve vědomí diváka či posluchače. Jakmile se na stejný film či video dívá současně milion lidí, jejich vědomí souzní a vzniká speciální druh mentálního pole, které potlačuje individualitu. Mimořádně nebez­pečné je sledování v televizi turnaje světových fotbalových nebo hokejových šampionátů, kdy energie pozornosti stovek tisíců fanoušků vytváří monstrózní pole, které ničí psychickou imunitu a protivirovou obranu.

Reklamní viry pracují společně s myšlenkový­mi viry a vytvářejí vlastní asociační řetězce. Vně těchto řetězců je člověk zcela ztracen, nejistý a naprosto mimo. Viry vnucující se reklamy pra­cují na vytvoření systému symbolických znalostí, ve vědomí se rodí zvrácené, poškozené asociační řetězce, které narušují myšlenkové procesy, jež potlačují zdravý selský rozum, vkus, vnucují cíle, hodnoty a motivy.

Reklamní kampaně, podobně jako zlí šama­ni, kteří z celého lidstva udělali doslova zombie.

V reklamních šotech je přítomen skrytý rytmus, který člověka stále více ovlivňuje. Působí-li re­klama dlouhodobě, je do člověka vysílán mohut­ný náboj destruktivní a negativní energie, který poškozuje vnitřní orgány a imunitní systém. Z to­hoto hlediska jsou zvláště nebezpečné strašlivé reklamní show, podobné francouzské Noci rekla­ možroufů, které rozkládají obranný obal člověka. Dochází ke katastrofálním změnám v energetic­ko-informačních parametrech prostředí, v němž člověk žije.

Způsob boje a prevence.

Zcela a bez výjimek přestaňte sledovat veškerou reklamu. Dávejte bedlivý pozor, aby děti neposlouchali a nedívali se na žádnou reklamu, protože jsou naprosto bez­branné vůči hypnotickému působení reklamy.

Trefně zvolená primitivní politická hesla, slogany, melodie, zobrazení - všechno jsou to prostředky a způsoby, jak dopravit viry k nejšir­ší veřejnosti. Zde je velmi důležité nereagovat na neustále přihazovanou návnadu. Viry jsou nečinné a některé jejich formy dokonce umíra­jí, pokud nedostávají potřebnou výživu v podobě kopírování, opakování.

Soudobí vědci bijí na poplach: roste pokolení, které už teď považuje reklamu za součást svého života, a chybí-li jí reklamový doping, cítí se mnohem hůře.

Zdroj: Sun Light – Viry vědomí a jak se jim bránit, nakladatelství Eugenika

 
 
 

Reklama

Komentáře

Eddie (So, 23. 1. 2010 - 13:01)
Tak to je hodne hustej clanek, hypotézy psané ve stavu jiném než se zdá :)
Pípa (Po, 8. 3. 2010 - 01:03)
Způsob boje a prevence.

Zcela a bez výjimek přestaňte sledovat veškerou reklamu. Dávejte bedlivý pozor, aby děti neposlouchaly a nedívaly se na žádnou reklamu, protože jsou naprosto bez­branné vůči hypnotickému působení reklamy.

Teda můj názor na věc míň konzumovat alkohol a článek než ho vložím na web zkontroluju od pravopisných chyb.Teda když už se někdo snaží moralizovat o reklamě.Tak jsem to oopravil já a to výše.
Jinak slovo závěrem.Člověk má z tohoto článku pocit,že je to jen výplach mozku srovnatelký se Svědky Jehovovými,a výsledek je takový že zloděj křičí chyťte zloděje.Dooost drsný :)
Reklama