Rychlé relaxace

6.12.2000 00:00
Psychologie

Často jsme v situaci, kdy nemáme čas na realizaci delšího relaxačního cvičení. Jsme před schůzí, před vystoupením, během konference, kdy máme několik minut čas.V takovém případě můžeme udělat částečnou relaxaci jen některých svalových skupin nebo rychle napnout celé tělo.

Popisujeme tři příklady:

  • zavřete oči, soustřeďte se na ramena a šíji, napněte svalstvo této oblasti na 10 vteřin a povolte svaly. Uvědomte si pocit uvolnění.
  • zavřete oči, pevně je sevřete a současně stáhněte svaly čela a tváře (grimasa). Po 10 vteřinách. je opět uvolněte. Promasírujte si obličej.
  • při stojí se snažte najednou stáhnou všechny svaly na těle. Po deseti vteřinách opět uvolněte.

    Zdroj: Dr. Felix Irniš: Nauč se zvládat stres, nakladatelství Alternativa
  • Související články

    Modlitby pro chvilky vánočního klidu

    23.12.2000 00:00

    Mozek potřebuje i odpočinek

    10.8.2000 00:00

    Relaxace

    12.5.2000 00:00

    Meditace vestoje

    14.3.2000 00:00

    Trpělivost

    12.2.2000 00:00

    Synchronizace mysli a těla

    27.1.2000 00:00

    Lékařský pokoj mysli

    22.1.2000 00:00

    Jak funguje tvůrčí představivost

    4.1.2000 00:00

    Přehled komentářů

    zobrazit všechny komentáře 

    Dárek zdarma Pokud je zájem,mohu vám zdarma emailem poslat relaxační...
    JASNOVIDEC-MARTIN WSZOLEK  |  9.1.2009 12:48

    Dobrý den mám zájem o relaxační program. Praktikuji Jógu již řadu...
    Rigrová Vladimíra  |  10.2.2009 13:34

    zobrazit všechny komentáře

    Přidat komentář

     
    * *